gamla godingar


Tänkte bjussa på lite gamla favoriter sen i somras när jag precis hade införskaffat min d40. Roligt att kika på så här i efterhand, i alla fall för mig. Inga mästerverk direkt, men äsch.

Blev lite konstigt i och med att alla bilderna försvann där datorn dog så jag fick kopiera bilderna från andra sidor jag lagt upp dom på innan istället. Så kan det gå när inte haspen är på.


Tagen med gamla kompaktkameran precis innan jag köpte d40:n


Jag gillar flug-saken i mitten. Varför vet jag inte.





Lille goe Hjördis/Kaj. Saknar den ille busen. Den enda bilden på kattungarna som jag blev hyfsat nöjd med.


Också tagen med gamla kompaktkameran.


Tycker den här är lite mysig. Väldigt redigerad, men den fick mycket mer känsla då så.


Pax jag vill ha rödvinbär. Nu.

- h. ståhl
emma

oh jag vill också ha bääär (:

2009-04-27 @ 22:12:28
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Anna

SVAR: Tusen tack, söta du! <3 Fast dina bilder är finare ;)

2009-04-28 @ 12:37:59
URL: http://naannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0