beslutsångest


Jag har sån lymla beslutsångest. Är så girig och vill köpa allt just nu, men det funkar ju inte.

Det dyraste jag vill ha för tillfället är en extern hårddisk. Antar att min dator kommer ryka när som helst (igen) och jag orkar inte gå igenom depressionen av att förlora alla foton, filmer och serier igen så en hårddisk skulle sitta på sin plats. Är bättre på att bränna foton nu så det oroar jag mig inte lika mycket för längre, men nu med ipred och allt så är jag extra rädd om mina kära filmer och serier, nörd som jag är. Och all MUSIK, herregud, om all musik skulle försvinna, vad i hela friden skulle jag göra då? Hittade en för 600 spänn, svider i plånboken men jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att det är bannemig värt det.

I övrigt vill jag ha en volumini (typ volumaster fast liten) för 199kr, närbildsfilter-set till kameran, prenumeration på fotosidan-tidningen (=nörd, men kul att läsa ju), DVD-boxar, osv osv. Skulle vara mysigt med en månads lovefilm.se-medlemskap till hösten också så man kan ligga inne och filmmysa, men det blir väl aldrig av det heller.

Undrans ja hur detta kommer gå.
Får sova på saken.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0