gratis fotobok


Åh, det här är nu nästan för bra för att vara sant.

Om man skriver ett blogginlägg om FUJIFILM's fotobok får man en sån gratis! Herrejisses. Det enda man behöver göra är att skriva en text på minst 100 ord om fotoboken i inlägget. 344 spänn kostar den egentligen, inte illa pinkat att få en sån gratis bara sådär!



Har länge velat beställa en fotobok men jag har inte haft råd riktigt, men nu måste man ju passa på, helt klart! Bara att ladda hem deras fotoboksprogram, designa hur boken ska se ut, sen skicka in de till FUJIFILM och pang tjoff har du en egen fotobok hemma om två veckor. Gissar att frakten är inräknad också, för enligt prislistan kostar dyraste boken 295kr och frakten är på 49kr, 295+49=344kr, vilket det står att värdet för boken är. Rätt så galet. Vet inte riktigt vad jag skulle göra för slags fotobok, tema eller blandat. Men stilrent ska det vara i alla fall, kanske som ett litet portfolio av mina favoritbilder eller nåt. Gärna som på bilden ovan med lite låttexter som passar till eller nåt. Så kul med en bok med bilderna i och inte bara ha dom på hårddisken liksom. Något man kommer kunna ta fram ur bokhyllan och kolla i när man är 90+ och minnas den gamla goda tiden, ungefär.

Jag är då väldigt ivrig att skaffa en, det är ju inte några små fula album med kass kvalitet det handlar om inte, det är ju the real deal detta! Underbart.

Länk finns här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0