jag diggar dig


Tjena.

I går (eller ja, i torsdags då, är väl egentligen lördag nu) var jag först hos Stina & co. Mormor var barnvakt nu när lille bebisen precis kommit till världen och ligger på BB. Sen blev det scrapträff från kl 18, skulle väl egentligen sluta kl 22 men ingen ville hem så vi åkte inte hem förrän runt halv tolv, haha. Mysigt ju.

I morse vaknade jag kring kl 14. Måste ha varit rätt slut efter allt scrappande, hiho. Sen har jag spenderat i princip hela dagen med lilla Stina. Sicken krutgumma hon är. Låg och sov när jag kom, sen när hon började vakna till sa hon bara "Dom dä ska lille-bo få" och pekade på en hög med hennes rosa kläder, sen var det spring i benen på en gång. Lika som igår, sprang hon in på sitt nya, egna rum och knäppte igång Nicke & Nilla-skivan och började dansa för fulla muggar. Sen har vi käkat blåbär, pizza, lite godis och sånt.

Hon är så go, min lilla Stina. Rätt som det är när vi satt och åt blåbär slängde hon ur sig "Du ä minn bästis". Liiiite man smälter, eller?

Så satt jag på golvet i hennes rum, så rätt som det är kommer hon och börjar fippla med mitt hår. De som känner mig hyfsat bra borde veta att ungefär det bästa jag vet är när någon fipplar med ens hår. Så där satt jag och myste en stund. Efter ett tag tog hon fram en slickepott och började använda som "kam" också. Sen kunde hon sitta och "kamma" hur länge som helst. Lättroad unge, haha.

Så, nu har jag fått ur mig lite gläjde också. Efter jag kom hem gick det bara åt skogen.
Mamma och jag skulle beställa scrapsaker på internet, var en sida som hade total utförsäljning och 60% (!!!!!) på hela ordern. Självklart strular kortet och det blev ingen beställning. Lymla ICA, det är inte första gången det krånglar direkt. They owe us, bigtime. Fy friden.

Nu skulle det sitta fint med lite finväder. Har ju lovat Stina att ha picknick ju, hehe. Mysigt värre, men inte i mulet skitväder.

Anywho. Lite bilder från dessa två dagar:

Hello Kitty-glass, såklart.


Bus


Smarrigt


Smarrigare


Kung


Knasbulle

Nu ska jag sova.
Gonatt
Anonym

Hej Hanna.



Ang radion så får man in alla vanliga kanaler som man har i sitt län. Det som är så himla bra med Robert är ljudet.... Det finns ingen liten kompakt radio som har så bra ljud. Det är det man betalar för + att om du har en i-pod så kan du koppla in den oxå med en sladd och lyssna igenom din radio. Jag har inte ångrat mig en sekund att jag köpte den. Ljudet går inte att jämföra med andra små radios.



Hoppas du blir nöjd med svaret.

Kram kram /Marit

2009-08-01 @ 09:46:19
URL: http://maritsvitaskrin.blogspot.com
Anna

Sv: Ja, jag med! Fan att just dom, 52mm, ska vara slut -.-' Det är typ sånt som bara händer mig känns det som..!

2009-08-02 @ 00:21:55
URL: http://naannah.blogg.se/
mariana DG

sööt unge:D

2009-08-06 @ 22:06:37
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0