ledinpepp, för- & eftermiddag


Nu kommer lite bilder från min och Carros Ledintripp. För att inte inlägget ska bli sju kilometer långt så delar jag upp det lite. Det är är bilder innan konserten, sen kommer bilder från konserten. Deal? Bra.

Åkte på fredagen vid sjutiden direkt efter Carro slutat jobba, så vi var inte framme förrän 00.40 i övik, har därför inga bilder därifrån. (Måste tillägga att lyssna på mysmusik på högvolym på en långfärdsbuss mitt i natten - DET är mysigt!)

På lördagen började vi med att ta en tur på stan. Innan vi gick hem igen gick vi till hamnen till en glassbar och satt i solen och myste med en varsin glass i handen. Låg massa folk och solade på sina båtar och nån hade tydligen satt igång Tompa Ledins senaste skiva så vi satt och nynnade med lite. Tihi.


Jag som inte är nån glassmänniska alls och inte riktigt förstår tjusningen med Ben & Jerry's råkade köpa den dyringen ändå. Det mesta var slut nämligen, heh. Men den var faktiskt riktigt god! Kakan runt om lyfte glassen. Dock blev man toktörstig och jag orkade inte gå och köpa en festis...


Några skulle visst gifta sig. Vad mysigt.


När vi varit hemma ett tag blev vi rastlösa och gick ut till lekparken. Carro fick syn på nån gunggrej och sa att hon älskade att gunga på dom när hon var liten, så vi testade såklart. Bra idé. Inte. Jag kallar den tortyrgungan numer. Först skrapade Carro upp sig lite här och var när hon skulle hoppa upp. Sen var det så sviiiiiinigt obekvämt att sitta på den så jag fick smått panik och då kunde jag såklart inte komma ner igen. Tog en stund. En liten vuxenpoäng till mig i alla fall för att jag kommit underfund med att jag är för gammal för att leka i lekpark.


Sen satte vi oss på kullen och myste i solen. Se, sicken pärla!


Gläk.


Priceless.
(På bilden skymtas även mina slow-death-skor. Hade inga andra med mig för jag trodde det skulle bli kallt, shame on me. Har fortfarande sår kvar, aje)


Sen härjade vi lite allmänt innan vi åkte mot Folkets Park.

Nu ska jag käka, magen kurrar så det ekar emellan alptopparna!

Hejsvej.

Nu ska jag käka, magen kurrar så det ekar emellan alptopparna.
Maria

Hej :) Var med du också! Vi har en ny fototävling med temat montage på: http://fotourval.wordpress.com/2009/08/16/tavling-v32-montage

2009-08-16 @ 22:38:24
URL: http://fotourval.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0