mellosnack


Sitter och läser på expressen över vilka artister som SVT vill ha till melodifestivalen 2010 (ta det med en nypa salt dock, jag menar, expressen är inte the source of truth om man säger).

I brist på annat att göra så tänkte jag vara jättenördig och kommentera listan lite.

Arash (men neje, hur skulle det se ut att skicka trean från förra årets ESC till nästa final? herregud)
Darin (hellre döden)
Sofia Jannok - uppträdde i mellanakten i Melodifestivalen 2009 med "Waterloo" på samiska (nej.)
September (hm, skulle nog bli bra)
Ace of Base (nej. har inte riktigt förstått deras storhet, har hört typ 2 av deras hits men neej, tråkiga)
Danny Saucedo - solo (men guuuuja!)
Europe (men neje..................fast kanske lite småkul om de fortfarande har pudelfrillor)
Lena Philipsson (nä, nu har hon ju vunnit en gång. nu får det vara nog)
Orup (jatackgärna, med en riktig orupdänga. eventuellt duo med lena ph men solo är bra)
Johan Palm (hellre dödarnas död)
Jerry Williams (men blä)
Martin Svensson - "yeah yeah wow wow" m.fl (JAAA snälla!)
Olle Ljungström (who?)
Timbuktu (eh, kan inte riktigt se honom på en schlagerscen)
"Dunka mig"- Frida (nog för att jag gillar "upp och hoppa" för den gör mig på gott humör men nu får det vara nog)
Dan Hylander
(who?)
Linda Bengtzing (beror på, då måste hon ha en riktigt bra vinnardänga)
Drängarna (HAHAHA JAAA)
Brolle Jr (jaaaa snälla snälla snälla)
Jessica Andersson (aldrig i livet)
CC & Lee (who?)
Linus Wahlgren (skulle vara kul att se, faktiskt)
Refreshments (näää)
Niclas Andersson (njäe va)
Peter Johansson (JA HERREGUD JA)
Sara Löfgren (njäe, "som stormen" är bra men gillar inte henne i övrigt)
Pernilla Wahlgren (inte solo. hon får para ihop sig med jan johansen igen eller nåt)
Sven Ingvars (neeeeeej. eller, om de kör nån mysig dänga som "sweet kissin' in the moonligt" kan det gå an)
Freddie Wadling (vem?)
Thorsten Flinck (äru toki?)
Shirley Clamp (men neje, nu får hon väl för friden ta det lugnt efter fiaskot och komma tillbaka om nåt år med en brak-comeback med en riktig vinnarlåt, nån måtta får det vara)
Black Ingvars (JAAAAAAAA!!)
Anna Bergendahl - "Idol" (men blä)
Lars Vegas Trio (vet för lite om dom för att uttala mig)
Mojje (JAAAA :D)
Anders Glenmark (mja, kanske. en G.E.S-reunion däremot, DET vore nåt!)

Saknar ett namn på listan och det är Thomas Järvheden. Succé.
Nu ska jag sluta nörda mig och gå och duscha mitt feta vidriga hår istället.
Må så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0