så typiskt


Jag längtar som en tok tills imorgon kväll! Äntligen drar jag och Carro till Övik och LEDIN. Men självklart kommer detta med en baksida. En liten sådan, men ändå en baksida.

Det är jättemånga filmer på tv i helgen jag vill se. Dagen I-landsproblem. Speciellt för tv-tönten som jag är. Men det är ju aldrig några roliga filmer på tv nu för tiden tycker jag. Så just precis nu ska man knöka in sju filmer på en helg? Det är som na typiskt.

Fredag:

Vägen ut (seen it, loved it)

Lördag:
Tuck Everlasting (seen it, loved it)
Eternal sunshine of the spotless mind (Har alltid velat se den, Jim Carrey i en seriös, tror jag, roll fast i en udda film)
Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren (Missade första filmen förra veckan tydligen. Vill se lite sånna där klassiska tonårsskräckisar som alla tycker är dålig men dom jag säkert blir skraj av)
The glass house (Sett trailern för längesen, verkade spännande)

Söndag:
The animal (Rob Schneider - behöver jag säga mer? Nej. Tack. Bra)
Casanova (Heath Ledger........)

Men men. Jag överlever. För helgen kommer bli bäst i vilket fall, tjiho!

Om fem minuter börjar i alla fall Scrubs på 6:an. Sen ska jag lägga in lite bilder på bebis tror jag. Jepp, jag träffade honom idag - äntligen! Så lymla go.

Må så gott.
Julia

Haha, jag såg faktiskt The animal idag. Vilken sjuk film säger jag bara!! :) Skit kul varen! haha :)

2009-08-09 @ 19:29:46
URL: http://fahlstromjulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0