bäst musik just nu


Tisdag. Två dagar kvar till nyårsafton. Jag har precis bakat macaroons vilket tog ca 2 timmar bara för att göra bara tjugo stycken fjuttiga halvmisslyckade kakor. Sitter och är lite småsurig över att How I Met Your Mother säsong 1 och instrumenten till Band Hero troligtvis inte kommer komma på posten detta år även fast det stod "leverans 1-3 arbetsdagar" på CDON. Nu tänkte jag lista mina mest nötta låtar för tillfället, tacka och ta emot bara.ti

(OBS! Låttiteln i fetstil är en klickbar länk till låten på spotify)

Sleeping Sickness - City and Colour
Bästa fyndet i musikväg jag gjort på länge. Skitbra kvällsmysmusik, jag bara smälter. Kommer nötas ännu mer sena sommarkvällar skulle jag tro.

Sweet Thing - Melody Club
Satt och lyssnade på lite random låtar av älskade Melody Club när denna dök upp. Jisses, refrängen är dödligt underbar. Även denna tillhör min favoritmusikkategori - kvällsmysmusik!

Always - Bon Jovi
Satt och zappade sent en kväll för ett tag sen och hamnade på MTV där det var nån konsert med Bon Jovi och de spelade den här trudelutten. M Y S P Y S.

The Last Night - Skillet
Haha, hittade den här i en youtubevideo där nån hade klippt ihop massa olika disneyklipp till en thriller-trailer (har jag för mig, alla fall). Den är helt annorlunda mot för de låtar jag listat ovanför, men jag är en allätare ungefär, så vatusan.

Nu När Du Har Mig Förlorar Du Mig Aldrig - Lasse Lindh
Här snackar vi rent guld. Lasse kan han. Smälter varje gång, japp.

You're The Storm - The Cardigans
Föll pladask för den där dängan när Mariette sjöng den på idol och har nött den som baaaara den sen dess. Ga-ha-ha-let vacker låt.

Så, där har ni kvällen räddad också. Varsegod.
Hejsvej!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0