everyday minerals


Är rastlös, så jag sitter och suktar efter lite nytt från Everyday Minerals. Har köpt några EDM-produkter förut, men nu börjar de tryta och jag vill ha mer! Dock vill jag gå sminkkursen på Make Up Store innan jag beställer nåt annat över huvud taget, men fönstershoppa får man ju göra... ;) Detta står på önskelistan just nu i alla fall:

1. Snuggle: Har bara hört massa ros om den rougen alla fall.
2. Exhale: Skulle sitta riktigt bra med en brun ögonskugga i sminklådan känner jag.
3. Leaps & Bounds: Blev mest kär i färgen på den där skuggan, heh. Inget att ha till vardags, men kul att sminka någon till nån fotografering eller nåt, haha.
4. Rare silk: Och en beige ögonskugga som passar till den bruna. Win!
5. Mystic Night: Blev kär i den där färgen med. Skrikig och jag skulle inte passa i den alls men rolig att leka med.
6. Smokey Eyeliner: Kolsvart eyeliner är inget för mig, men jag gillar sotade ögon, så den där kanske är precis lagom. Förhoppningsvis.
7. Multi-intensive concealer: Läst bra om den, verkar vara en concealer som täcker bra.
8. Soft Bronzer: Bronzers är alltid för orangea eller mörka på mig, men den där verkar vara lagom för blekfisar som mig.
9. Fair Base: Vill klicka hem lite testburkar med nya foundationnyanser också, för många av de jag har nu är för mörka eller gula.
10. Eye Kabuki Brush: Måste ha en pensel om jag ska beställa sanne många ögonskuggor ju.
11. Try-me Ivory: Gratis testkit med fyra olika foundationnyanser, kanske kan vara nåt i min smak. Säger vi.

Lär väl inte bli av att beställa den här gången heller, men ändå. Kul att kika när man inte har någe annat för sig. Isåfall ska jag bara ha små sampleburkar av alla grejer, men de håller ju länge ändå så. Och med tanke på ALLT detta, inklusive en gratis rouge och frakt från USA landar på endast 287 riksdaler! Helt insane. Det är typ vad en make up store-produkt kostar.

Jag är hungrig. Adjö.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0