I picture you in the sun


Dåligt med foton nu. Katastofalt dåligt, faktiskt. Men jag blir så missnöjd med alla bilder jag tar nu för tiden, pinsamt fula blir dem. Därför tänkte jag lägga upp lite bilder jag inte publicerat i bloggen innan så det blir lite liv i luckan i alla fall.

Jag börjar med bilder från min och Linneas lilla photoshoot vi hade i höstas!





Sicken fin tjej, va?

Nu måste jag stressredigera massa bilder och fixa layout till fotoboken jag glömt beställa. Rabatten går ut imorn. Kul va? Not.

Uppdatering: SHIT vilken stor skillnad det är på färgerna om man jämför med bilderna i bloggen och bilderna på hårddisken. Måste lära mig att "spara för webb" eller hur man nu gör för att behålla färgerna lika bra som de är på datorn. Ser ruskigt dassigt ut på bloggen nu när jag jämför faktiskt.
Lina

Tack :)Tycker den är skitsnygg, och riktigt skön dessutom :)

2009-12-30 @ 15:25:15
URL: http://standablaze.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0