persmässa


Det blidde visst inget. Har tänkt gå på årets Persmässa ända sen jag läste att Kevin skulle komma, så skön ju. Tills igår/idag. Var noll peppad. Satt och velade hur länge som helst men till slut blev det att stanna hemma ändå. Så kul är jag.

Åkte först och lånade film, blev nya Wallander och Bröllopsduellen. Sen stack vi till Ann-Louise och Svenne och skulle höra ifall jag kunde låna Jonathans lite mindre gitarr för att lära mig spela på, jag har ju så pluttesmå men stela fingrar så det är så krångligt att spela på våra klunsar till guror. Slutade med att pappa köpte gitarren så både jag och Adina har nåt att öva på. Sen blev det fika och lilla Stina berättade massor som hänt, gulljänta. Mysigt var det.

Så nu gör det inte så gälet mycket att jag missade Kevin. Lite svider det dock.

Nu ska jag fortsätta se på Bröllopsduellen. Imorgon blir det nog att jag och mamma ser på Yes Man. Såg den visserligen nyligen men Jim Carrey är kung och jag vill se den igen.

Herå.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0