good vibrations


Vaknade självklart sent idag med så det blir till att se Blue Water High-reprisen ikväll istället. Kass jag är.

Fixade hit min vinylspelare nyss också. Svajig som attan, men så känns det lite härligt old-school också när det blir lite småfalskt då och då, hehe. Om man ändå vore rik. Då skulle jag kunna köpa Iron & Wine samt Fall Out Boy-albumen på vinyl. Skulle vara så gälet härligt, CD är inte alls samma sak. Oerhört nördig jag känner mig.

Imorgon ska jag upp i ottan för att fixa Adina till skolavslutningen. Kommer behöva kliva upp kl 6 eller tidigare. Kommer gå åt skogen alltså. Jag ställde klockan på 10.00 igår kväll, när jag vaknade då orkade jag inte kliva upp så jag sov en halvtimma till. Hade klart kunnat sova bra mycke längre men jag hatar att sova bort dagarna när det är lov. Men grejen är att hur i hela friden ska jag orka kliva upp fyra timmar tidigare ändå?! Jösses. Inte kommer jag kunna somna tidigare heller. Osis.

En extra fördel med vinyl är att det är ett ypperligt motiv att fotografera. Hoho.




(Beach Boys - Good Vibrations är skivan som spelas. Awesomeness)

- h. ståhl
Emma

underbara bilder.

åh, är det blue water high i sommar igen? :D det har jag totalmissat.

2009-06-11 @ 14:20:11
URL: http://eexx.blogg.se/
hedvig

ÅH BLUE WATER HIGH :O :O :O

2009-06-11 @ 15:15:43
URL: http://hedda94.blogspot.com
veton

vinyl <3 vill oxå ha en vinylspelare, men har ingen aning vart jag ska skaffa? blocket? haha

2009-06-13 @ 12:26:05
Lydia

Fina bilder, och härlig blogg :D

2009-06-16 @ 10:13:28
URL: http://lydiafoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0