we are family


Inte klokt vad dåligt jag varit med att uppdatera nu, alltså. Ändå har jag bilder i fotomappen som inte publicerats. Kan bero på att jag inte är särskilt nöd med dom, men ändå. Bättre än inget, eller?

Anywho. Tänkte lägga upp lite bilder från mormors flytt. Watch or leave, up to you.
Och ja, medvetet brusiga bilder även här.


Första fikat tillsammans i lägenheten

Hej en arm


Glad ska man va


Herr Tandlös


På andra sidan fönstret sitter en Stina och tycker jag ser ut som en fisk. Hennes egna ord.


"Ett myggbett bet mig här *visa en liten liten prick på handen*"
Och med de visa orden, sagda av min lilla pussgurka Stina själv, tackar jag för mig och går till kojs.

Godnatt!
- h. ståhl
Veronica

Fina bilder! Älskar när bilderna är sådär lite brusiga!

2009-06-22 @ 16:55:05
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0