osociala klubben


Jag fick precis ett sms från Halebop där det stod sisåhär:
"Hej! Eftersom du inte har laddat ditt kontantkort på 5 månader behöver du ladda det innan 2009-11-30, annars stängs kortet."

Vad pinsamt lite jag sms:ar och ringer. Tråkiga människa.
Till mitt försvar så laddade jag telefonen med 200kr i början på sommaren för att få gratis sms till första augusti, sen hade jag 200kr (+100 till tror jag för jag har för mig vi var osäker på ifall det var 200 eller 300 man skulle ladda med...anyway) till övers och det har jag tydligen klarat mig på fram tills för ett tag sen då jag blev snuspank. Helt sinnessjukt.

Nu måste jag faktiskt unna mig en påfyllning på kortet dock. Tio öre räcker inte långt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0