DEAR JOHN


YES. YES. YES.

Har väntat i säkert ett halvår eller nåt på att trailern skulle komma ut, och nu äntligen finns den ute!
Och den verkar ju så sinnessjukt bra! JAG VISSTE DET! Anledningen till att jag följt den med spänning är ju för att den är skriven av samma författare som skrev A Walk to Remember och The Notebook. Det kan ju liksom inte gå fel då.

Så nu måste jag gå och vänta till typ februari innan jag kan se själva filmen. Det har jag inte tålamod till riktigt. Vad drygt.
Inte hittar jag någon i samma klass jag kan kolla på så länge heller. Morrrrrr vad irriterande!
kul Linnea

OH OH OH OH OH OH OH OH

2009-10-20 @ 21:16:29
Åsa

Den vill jag också se! Verkar asbra!

2009-10-26 @ 10:13:47
URL: http://tvins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0