glass eller action


- Har du kraschat här igen?!
- Va? Näe, jag har landat lite hårt kan man säga.

- Har du också sånt där naturligt hårsvall i nacken?
- Aa, precis som du har.
- Hörru, visst är det synd att man har allt hår i nacken så man inte kan se det.
- Hörru vetu hörru vetu? Det är synd att man inte har nacken i ansiktet för då skulle man se all frisyr.


- Pontus utvecklade ju muskelmassa, själv misstänker jag starkt att jag utvecklat hjärnceller.

- Ischlo pischlo, jag får väl bli frisör då. Men jag gör det inte för Pontus, jag gör det för min mamma...!


Adina och jag var övertrötta och rastlösa så vi satte oss och kollade på Kenny Begins. Igen.
Men nu måste jag bannemig sova. Godnatt.
Sabine

Jag älskar Kenny Begins :P Sambon och jag skrattade tårar x)

2009-10-27 @ 09:39:14
URL: http://vetauriel.se
janet

det ÄR så synd att inte klippet finns när dom snackar om frisyren, jag dog av skratt.

2010-10-15 @ 10:11:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0