lurksöndag


Söndagar är så jobbiga. Det är fortfarande helg men man kan aldrig njuta av den för man går och tänker att snart är helgen över och det är måndag igen.

Så här ligger jag och mögglar i sängen och försöker komma ikapp med serietittandet med te och pepparkakor bredvid mig. Har kollat på How I met your mother säsong 5 avsnitt 2 nu i alla fall, gud vad jag älskar den serien. Mysigt avsnitt idag också på någe vis.



Nu ska jag börja se nya avsnittet av Vampire Diaries. Alltså jag kommer aldrig hinna följa allt jag vill följa. Helt absurt vad många serier jag vill se. Liten narkoman är vad jag är. How I met your mother, Vampre diaries, 10 things I hate about you, One tree hill, Gossip girl, Psych, osv. Sen vill jag ju börja se Glee också men jag har ju aldrig tid! Jag får psykbryt snart.

Anywho. Just nu har jag ingen ork till nånting så jag kommer nog ligga här ett bra tag.
Adjöss.
Lina/canistra

du får hitta tid att se på glee. det är nog en av de bästa tvserierna jag sett, och jag har sett många :( lol.

2009-10-04 @ 20:24:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0