oh mickey you're so fine, you're so fine you blow my mind


En sån dag. Hade kursprov i Finansiering och Kalkylering, ett ämne som jag verkligen inte kan ta till mig och förstå överhuvudtaget. Var säker på en fråga, första. Tre poäng. Hur jag lyckades skrapa ihop 11 poäng på rena chansningar är för mig en gåta. Aja, skönt i alla fall. Så jag firade med att jag och Adina kollade på lite Psych, sen fick jag SMS från Carrobarro som ville ut på en liten raggarrunda. Slutade med att vi åkte till Bollnäs, fikade på Max och åkte hem igen medan vi lyssnade på Ted Gärdestad och Nicke & Nilla, haha. Mysigt värre! Sen drog vi hem till mig och drack lite te och myste lite allmänt. Älskar att åka ut på sånna här spontanäventyr, mer sånt! Väldigt härlig kväll, detta.

Hittade ett gammalt minneskort idag också och snokade lite vad som fanns där. Så hittar jag ett kort från förra våren på mina naglar. Jisssssssssssssssssssssssssses hur dom har sett ut alltså!?!? Så där såg mina naglar ut i 17 år i princip. Närå, men tio år i alla fall. Skönt ändå att få se det sådär svart på vitt, det får mig att inse hur sjuk jag var som bet sönder naglarna på det viset och vägrar hamna i fällan igen. Usch!



Sjukt beteende.
Gonatt!
The One Where Ross Can't Flirt

God I miss talking to you.

2010-04-15 @ 08:44:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0