tell me your troubles and doubts, giving me everything inside and out


Fick hem "Breakfast Club" och "Tru Calling" (säsong 1 avsnitt 1-4) idag från Lovefilm. Mamma och jag såg klart Tru Calling på en gång, var hundra år sen jag såg den serien men OJ vad bra den är! Måste kolla lite online i helgen på favoritavsnitten.

Nu ska jag se Breakfast Club. Har fått för mig att jag måste se lite 80-talsklassiker. Har redan sett "Pretty in Pink" för lääängesen, sen lånade jag "Say Anything" från lovefilm nu senast. Mysiga, faktiskt.

Nu hoppas jag bara att jag hinner få ett till utskick med filmer innan provtiden är slut. Myspys!

Näe, har inte mycket att säga faktiskt. Helg=Skönt. osv.
Herrå!

Nu är det FREDAGSMYYYS

HEJ. JAG SKA RINGA UPP CASPER I ARVINGARNA OCH INTERVJUA HONOM ANGÅENDE EN SPELNING I NYKÖPING. JAG SKOJAR INTE. MITT ÅTTAÅRIGA HJÄRTA SKÄLVER AV NERVOSITET. JAG KÄNDE PÅ MIG ATT DU SKULLE FÖRSTÅ.

2010-04-16 @ 15:05:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0