shot through the heart and you're to blame


Gårdagen gick på ett kick. Enda jag gjorde var att se på film. Inte ens många filmer, bara tre stycken, så var timmarna försvann vettekatten alltså. Det blev i alla fall Notebook som jag inte sett på sisådär sjuhundra år (men himmel och pannkaka vad fantastiskt bra den är), Skönheten och Odjuret som jag sett relativt nyligen men den är ju så makalöst underbar så klart jag kunde se den en gång till, och Pocahontas - kära älskade siurghkjdfh-braiga Pocahontas.

Sen fick jag för mig att jag skulle registrera mig för två veckors gratis medlemsskap på LOVEFILM.se. Nog för att jag redan har ca 594069 disneyfilmer att kolla igenom, men jag måste ju variera mig lite också faktiskt. Ska bli spännande och se om det är några filmer att hänga i julgranen.

Mina och Adinas produkter från TIKEI kom idag på posten också. Spännande nåt så in i norden. Har inte testat allt än, och måste nog prova fler gånger innan jag vet om det är nåt att beställa hem fler gånger. Gött att slippa känna sig klibbig och kladdig i ansiktet i alla fall. Hoppas grejerna från LILYLOLO dyker upp snart så jag kan jämföra lite.

Snart är Dating in the dark slut också, tror jag ska ta mig en kopp te och käka lite kex efter det. Smarrigt smarrigt.
Herrå!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0