when you smile I'm reaching for oxygen


Höll på att krevera igår, jisses vad min rygg och häl fick ta stryk av att laga trerätters i hundra timmar. Gick väl rätt hyfsat ändå, men det var helt sinnessjukt vad sliten jag var efteråt. Ingen återkommande veckogrej, direkt. Mer en en-gång-om-året-grej. Puh. Jag lär väl inte bli kock i framtiden i alla fall.

Fick ju hem filmer från Lovefilm igår, Tarzan och the Butterfly Effect, som jag skyndade mig att kika på efter jag haft mitt "Halv åtta hos mig". Alltså Tarzan. Adina och jag har nog fått men för livet efter att ha spelat Tarzan-spelet, så fort Sabor (leoparden eller vad tusan det är för djur) skymtade till i nån scen satt vi och skakade i princip. Närå, men vi skrek till några gånger. Och jag ska föreställa vuxen. Kan man inte tro. Galet bra film i alla fall, och soundtracket sen - lovely. "Son of a man", bästa låten. Sen började jag kolla på Butterfly Effect runt tolv på natten - smart, men jag tänkte pausa runt ett och se resten på morgonen. Slutade med att jag behövde en hel del självdiciplin för att klara av att klicka på pausknappen, var ju helt uppslukad av handlingen och ville bara se mer och mer. Riktigt bra film, förstår attden jämförs med Donnie Darko i stilen, som också den är rysligt bra. Väääldigt konstig, men bra.

Idag har vi varit i Bollnäs och handlat lite. Eller ja, resten av familjen handlade - jag köpte lite småkrafs. Handlade när jag kom hem istället. Behöver en klänning till i sommar när det blir bröllop och sånt, så jag tänkte lägga lite extra slantar på en ordentlig klänning. Så jag beställde en klänning från Nelly. Kostade mer än jag brukar lägga ut på kläder i vanliga fall, dock hade jag fått en rabatt på 100kr på mailen + att man alltid har 10% med csn-kortet så det blev inte så gälet dyrt i slutändan ändå. Hoppas den passar bara.

 

Klänningen till vänster är den jag beställde, högra klänningen är reserven (lite dyrare och från utländsk sida dock)

Nu ska jag fortsätta sura över att Gilmore Girls-skivan hackar och strular. Hejsvej!

Mooukii

Följer du min blogg ? :)

Om inte skulle det vara kul om du började prenumerara på min blogg, så gör jag detsamma när det gäller din blogg :)



Ha en super bra fortsatt dag :)

Kram / Mooukii '

2010-04-10 @ 17:53:31
URL: http://mooukii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0