killevippen


Det var inte igår. Ren lathet och icke-existerande blogglust är det enda jag kan skylla på. Ledsen att det gått lite trögt med veckoprojektet, hoppas man får mer tid och ork med det nu. Beror förstås på hur mycket skolarbete man får kastat på sig.

I alla fall tyckte (bland andra, hehe) jag det såg lite dött och ödsligt ut så någon liten bild kan jag väl bjussa på. Jag väljer att showa off mina guldlockar (Theos lilla guldlock syns dock inte i bild då den sitter placerad precis vid hans andra öra). Surprise, va?



Köpt fyra serieboxar. Sett klart en (det är egentligen löjligt vad ovanligt segt jag tittar om jag bara kollat ut EN), Beverly Hills säsong 1. Behöver se mer. Villhavillhavillha. Ändå har jag ju tre andra boxar kvar att kolla igenom innan jag borde bli seriesugen igen.

Avslutar med att säga att siudfhjnkd vad jag älskar tv4 just nu. Inte ofta man sitter bänkad framför tvn mellan 19.30 och 22 en måndag. Rena Rama Rolf (alltid underbart, nog för att jag såg det avsnittet för nån vecka sedan senast men ändå), Fångarna på Fortet (jämmerligen vad OERHÖRT bra det var - inga krusiduller, inga omröstningar - nästan precis lika bra som på det ljuva nittiotalet, jag bara satt och njöt av att slippa bli besviken) och Time Out (jag, mamma och Adina skrattade ibland i kör, ibland kanon och tyckte mig även tycka vi skrattade i stämmor vid ett av alla tillfällen då Robert Gustafsson var sjuk i huvudet). Det bästa är att jag inte behöver vänta till nästa måndag, utan denna underbara upplevelse upprepas imorgon! Klockrent.

Äh, gonatt.
Veton

Diggar din blogg, hoppas du fortsätter uppdatera ;) Fångarna på Fortet var överraskande bra, satt bänkad framför TV:n precis som på de gamla tiderna!

2010-08-24 @ 18:46:26
SHALALALA

JAG HAR BESTÄLLT KLÄDER FRÅN MODCLOTH

SKIPEDEEDOPDEEDOOOODABADEEDAM!

8D

Förlåt, shopping spree makes me happy

det gick på 2'384 kronor med rabatten, köpte de bruna skorna också bara för att daseopfkweropgjerkg de är hot stuff ju och seriöst detta gör mig lycklig, så lycklig, mitt första köp på ModCloth är FEM köp!11!!!11



Har dåliga nyheter dock, mitt internet hemma har gått ut; tydligen var gårdagen sista dagen, lite bittert att det inte kunde hålla sig en vecka till, eller åtminstone en dag? Skulle in och köpa grejer och så ba COMPUTER SAYS NOOOO ;__; klädde på mig på två röda och flydde till biblioteket, har brottats med en betalningsspärr på min internetbank och besökt Swedbank och äntligen ÄNTLIGEN lyckats beställa.



Fast på grund av denna dag vet jag varför jag inte kunde betala på swedisc. Har tagit bort spärren. Framtiden ser ljus ut, fattig men ljus. Hoppas du hinner logga in

2010-08-26 @ 13:45:25
o.O

... Sista meningen kom inte med.

Anyhow, du kommer nog inte hinna logga in, jag orkar inte sitta här, måste hem och fixa mat, bror börjar jobba snart så Caspian kommer vara ensam. Kommer säkert gå till biblioteket och använda internet imorgon igen, vill du kommunicera gör det via mail eller bloggkommentar, mkej?



Gu vad jobbigt, kommer inte ha nåt alls att göra hemma. (Bah. Det är nu jag borde ha mobil så vi kan sms'a!)

2010-08-26 @ 14:41:01
URL: http://egoistikku.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0