cravings


H&M-leverans försenad. Jag=Sur. Vill handla massa onödigheter. Kolla bara:






Mmmmmmmmmmmmmmmmums.
En bukett nyvässade pennor

Jag vill köpa anime. Nästa utvecklingsersättning ska jag spara 50% av och för resten ska jag köpa åtminstone 1 animeserie. I crave något som dödar denna arbetslöshetsrastlöshet. Har ingen att tala med förrän folk slutar skola eller jobb och even then är antalet människor begränsat till 8 stycken varav minst fyra har ett liv utanför MSN som de är lagom nöjda med.



Har inte sett Psych än. Skäms lite. Men jag lovar att jag ska åtminstone kolla på omslaget nästa gång jag är på Media Markt i Göteborg. Big Bang Theory ska jag tveklöst köpa. Och kanske säsong 3 av House. S'nice.



Hoppas allt går finfint för dig i skolan idag. Vi hörs senare. Peace.

2010-02-03 @ 12:28:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0