sikjhfnksdghsdlgkm


Åh bös. Så var klockan snart elva igen. Blir så less på mig själv. Har inte gjort nåt vettigt hela kvällen, bara smällt i mig kakor och sett på Wallander. Känner mig som världens äckligaste människa också, men imorgon är faktiskt onsdag=min lurkdag och då får jag vara hur vidrig jag vill. Lite jobbigt bara.

Jag vill se på massa filmer och komma ikapp One Tree Hill säsong 7, går inte. Ska läsa ut Eclipse på engelska till nästa fredag + skriva om författaren tills dess (Eclipse=Lång. Väldigt lång). Har kursprov i fysik på fredag. Så massa annat bös här och där. Det är bara andra skolveckan efter lovet och redan massa stress. Blir tokig.

Ska försöka sluta sura nu och sova en sväng fast jag egentligen bara vill hälla i mig sju liter te och se på Wallander: Mastermind för det var så längesen sist, och bara skämma bort mig själv, mmmmm. Men det lär väl inte hända förrän sportlovet så det är bara att bita ihop.

Gonatt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0