vecka två, keep on walking


Redan andra veckan in i projektet lämnar patetiska Hanna walkover. Hade hundra idéer på hur bilden kunde se ut i och med att titeln är relativt fritolkande, men nehe. Inget riktigt stativ (pain), fjärren levde sitt eget liv så jag fick använda timerfunktionen (PAIIIIIIIIN!!!!!!), inget funkade - jag gav upp. There, I said it. Jag gav upp. Jag var så galet svettig och frustrerad att det kändes inte lönt - satsar hellre på nästa uppgift istället. Får jag någon snilleblixt framöver hur jag kan ta en hyfsad bild på temat "keep on walking" så gör jag det snabbt som attan och publicerar på momangen, men som det ser ut nu är det kaputt.

Sorry folks! Kommer tillbaka med en bild på fredag, annars är det helt okej att slå ihjäl mig (i princip).
hedvig

JAAAA JAG VET typ peppigaste låten ever :DDD

2010-07-14 @ 00:25:46
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0