a fresh start


Medan datorn värmer min onda mage har jag snabbfixat en lite ljusare layout, hade visserligen kunnat leva med den förra men den var lite väl mörk i dessa ljusa tider kan jag tycka.

Jag vill sova men kan inte somna fast jag är trött. Vad är grejen? Joshua får trösta mig. Läste förresten alldeles precis nyss att han dels släppt en video till "Brand new day", en riktig sommardänga jag nött ett bra tag nu men som man aldrig lessnar på, och dels att han gett ut en ny EP, "Songs under a streetlight". Den är för färsk för att finnas på spotify än, vilket grämer mig. Inte går det att köpa den från itunes heller för det går bara att beställa den från USA. Det sög ju...

God förmiddag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0