warm summerbreeze



Linnea och Jocke på studentbalen

Jag vill också ha bal! Sitter redan och drömmer mig bort bå balklänningssidor, haha. Hoppas det blir någon bal på vår skola bara, vettekatten alltså. Om inte så köper jag bannemig en balklänning ändå och går med den sista skoldan. Så är det bara.

Tog en sväng förbi Expert idag och klämde lite på en Nikon d90 som har haft ögonen på ett tag nu... Kanske beställer nu i dagarna, vore ju för underbart!

Nu: Ballar ur på Adinas dvd som inte är riktigt kry så jag kan inte se sista criminal minds-avsnitten här nere, funkar inte att kolla på datorn heller. Blir sinnig.
rebecca

Åh, vad fina dom är tillsammans :D

2010-06-09 @ 22:23:13
URL: http://nordlundrebecca.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0