en trädkulle


Jag ligger för tillfället och tar det lilla lugna och ser på One Tree Hill säsong sju. Myckte bättre än vad jag trodde den skulle vara, även om två av huvudpersonerna inte är med längre och det dykt upp massa andra filurer. Men heidurhgkjdfg, helt klart positivt överraskad. Pinsamt att jag, OTH-nörd som jag är, inte sett avsnitten än fast arton avsnitt redan visats i USA... Jag som brukade se avsnitten av tidigare säsonger dagarna efter de lagts upp på nätet förr i tiden.


(Hunkig)


Snart helg. Jisses vad gött. Sen några dagar skola och sen är det lov. Så. Galet. Värt. Då väntar Gilmore Girls-maraton och filmmys. Längtar som en idiot.

Nu: Lite mera OTH, sen Debatt (vuxenpoäng?) för jag läste att de skulle följa upp gårdagen Uppdrag Granskning, om fjortonåringa tjejen som blev våldtagen av en jämngammal kille på sin skola men han fick allas stöd även efter han erkänt i förhör och allt. Sinnessjukt.

Herrå.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0