it's like finding something pretty in a jar of lies


Har varit i Falun hela dagen och handlat. Känns som jag handlat upp alla pengar utan att ha köpt nåt. Dock bidde det två collegetröjor samt två sjalar på Lager 157, ett par oerhört tjusiga gladiatordojor, ett armband, söta muffinsformar, jeansjacka och en jeansskjorta till slut. Hade hoppats på byxor och skinnjacka med men jag är nog relativt nöjd ändå med dagen.

Hittade världens finaste gitarr på en musikaffär där borta också. Ljusblå och vit. Kostade skjortan dock, inte värt. Om man ändå vore rik... Titta bara:

Dock var den hundra gånger finare live. Ljusare och fräschare. Måste lära mig spela det här århundradet, helst nyss.

 

Nu är det Gilmore Girls-maraton som gäller här på Borgen. Har druckit en kopp te per avsnitt, börjar märkas. Men shit vad gott det är, english breakfast med en skvätt mjölk och fem sockerbitar. Jisses!

 

Inget ordentligt inlägg utan att jag delar med mig av min magnifika musiksmak, så varsegod! I bilen på väg till Falun dök denna upp i ipoden, Shout Out Louds - Please Please Please. En av mina favoritlåtar någonsin (vilket kanske inte säger jättemycket eftersom jag säger så om varannan låt jag tipsar om, men i alla fall). Det är sånna här genialiska låtar som gör att jag vill ha körkort, bränna världens bästa roadtrip-oundtrack med den här låten med på skivan, köra i sommarsolen med musiken på högsta volym och åka till nåt mysigt ställe. Aaaaaaah kan inte snön bara försvinna nu, snällarå!


hallonsoda

FEM SOCKERBITAR? Jisses. You're not human.

2010-03-25 @ 09:43:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0