påskpresent


Både HLR-provet och svenskaredovisningen klar, äntligen. Bara att pusta ut! Efter skolan drog jag, Bella, Lina och Millan en sväng till Max och käkade och gick sen lite på stan. Köpte endast en sketen liten hårspray, tråkig jag är. Men jag handlade när jag kom hem istället. Haha lite onödigt egentligen, men jag tycker sånt här är så spännande. Blev mineralsmink-prover igen från svenska märket Tikei. Jag var nämligen lite smånyfiken, plus att Adina var lite putt för att jag inte sa till henne innan jag beställde från Lily Lolo, hehe. Liksom, 10 spänn per provburk. Det kan jag leva med. Måste väl passa på medan jag för en gångs skull har lite peningan. Det blir min påskpresent till mig själv.

Adina och jag planerade vårat lov igår - Disney, Disney och så lite Disneymaraton. Kolla på massa filmer som bara ligger och dräller som man inte sett på säkert tio år, t ex Aristocats, Pongo & De 101 Dalmatinerna, etc. It's gonna be legen-wait for it-DARY. + Att jag saknar Pocahontas. Måstemåstemåste sesese snabbtsnabbtsnabbt.

Sova. Trött. Herrå.
Vinterlegenden

Jag har varit sjuk i en vecka. Min uppmuntringsbesvärjelse när jag ligger halvdöd i sängen, aptitlös och sömnlös, är alltid Disney. Pocahontas, Peter Pan, Ringaren i Notre Dame, Törnrosa, Vägen till Eldorado. Tog mig igenom nästan alla våra. Fick övergå till anime vid en viss punkt. Såg klart dem. Hyrde 3 filmer. Köpte 3 till. Tvingade ut mig själv i fem lager kläder i plusgrader, så rädd var jag för att bli sjuk igen. Nu är jag tillbaka på jobbet igen, lycklig över att göra något, förbannad över att det är på denna plats.



Det var inte meningen att låta bitter. Det är jag inte. Monoton, möjligtvis. Bortom optimism, kanske. Inte bitter.



God I hate being sick.

2010-04-15 @ 08:40:00
Lisa

Hej!

Här får du gratis glasscheckar som gäller hela GB-glass sortimentet!

http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3



Ha det bra!

Kram

2010-04-15 @ 09:17:37
URL: http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0