we meet in the middle on our way back down to earth


Fick inloggningskoden till bankkortet idag, äntligen! Så nu ska jag handla litegranna. Gött.
Nåt som inte är gött är att jag knäppte igång spotify nyss och så spelades en reklam för Justin Biebers album. Och vips kommer 95% av Sveriges alla trettonåriga tjejer fangirla den stackars kraken och jag lär bli dumförklarad som lyssnar på honom fast jag är arton. Det sög ju. Men äsch, en världslig sak.

Nu tror jag att jag ska beställa lite prover från Lily Lolo och se ifall det är nåt i min smak. Hittade sidan ungefär samtidigt som jag hittade Everyday Minerals men det blev aldrig av att beställa, men nu måste jag väl skynda mig i och med att Linda tipsat om sidan i sin blogg, vilket lär leda till att allt kommer ta slut om jag inte är lite rask i svängarna.



Tre olika foundations, en rouge och en bronzer i provförpackningar för det minimala priset av 78kr inklusive frakt. Klart värt att prova.

Nej, nu har jag tjejat av mig. Måste gå och göra nåt maskulint för att väga upp, typ meka med kärran eller nåt.
Tjarå!
M I C H E L L E

Hej! :D

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat kärlek? Få mer information på bloggen och anmäl dig om du vill!



Kram, Michelle

2010-03-29 @ 21:50:06
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0