life looks better in spring


Snart är det Eurovision. I år hejar jag på Cypern. Låten gör mig gladast i världen. Hejdå.

All-Star Hi

REPORTING.



Alla skor jag hittade kostade 700 spänn. Lade undan två par skor.



1) Vit, storlek 6, blå och röd rand på sulan. Tjock sula. Ingen slim? (Den slimmade vita var slut nästan överallt.)

2) Svart, storlek 6, slim version.



Det finns kvar den vita slimmade versionen i storlek 5½. Den storleken passade mig bäst och jag är normalt en 37/38. Har ingen aning om det var herr- elelr damskor, alla såg likadana ut för mig och jag brådskade och frågade därför aldrig.



Du har för övrigt rätt - nästan helt utplockat är vad det är.



Gör såhär; kolla på rean och se om du hittar ett kap. Om så inte blir fallet står dessa skor i mitt namn till imorgon kväll och du behöver bara föra över pengar till mitt konto så köper jag en av dem. Till dess borde du checka in rean. Vi kan diskutera hur du vill göra ikväll så kan jag kolla på nätbilder och peka på vilka skor jag lade undan.



Nu måste jag springa tillbaka till jobbet. Buhbye!

2010-05-04 @ 12:46:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0