like a rainbow round my heart


Idag har jag flyt. Eller. Första halvan var väl ingen höjdare, prov och sånt som säkert gick åt pipsvängen. Dock fick vi sluta tidigare sista lektionen för att hinna med 15.40-bussen, dock såg vi bussen åka förbi när vi var ca: 10-20 meter ifrån hållplatsen. Sög ju. Stod och väntade utifall det skulle komma en extra buss, och till slut dök det upp en med kanske tre pers på. Klart värt att vänta fem minuter extra och missa första bussen!

Stack sen och skulle boka klipptid, var nån som avbokat en tid imorgon kl.16 och jag som slutar 14.20 då skyndade mig på den kan jag ju säga. Hemskt vad slitet hår jag har nu, fruktansvärt. Inte klippt mig sen förra sommaren..... Pinsamt. Brukar inte gilla att ha håret alldeles nyklippt så därför är det skönt att få tid imorgon så jag hinner vänja mig till sommaren. Awesome! Men bara för att jag hade sånt flyt idag skiter sig säkert nåt imorgon istället, typ får munkfrilla eller nåt.

One day down, two to go - sen är det helg! Så svinans skönt så det är sjukt.
Gonatt!
J U L I A ( fotobloggen )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

2010-05-14 @ 15:28:45
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
liiiiiiina

bor du i jönköping??

2010-05-19 @ 18:30:08
HANNA

svar: haha nej :) inte ens lite i närheten

2010-05-20 @ 20:20:53
URL: http://hannastahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0