deck the halls



Måste ju faktiskt passa på medan det är lov när jag har alltid i världen för alla mina onödiga påhitt. Det ni ser på bilden är en hög med skivor (nähä?). Men inte vilka skivor som helst; det är min best of-julskivesamling. Vi har alltså några fler men det här är liksom eliten, så att säga.

Jag ska nämligen rippa in alla de bästaste bästa låtarna från dessa, komplettera med några favoriter jag har liggandes på datorn och av dessa framställa den ultimata julskivan (lär bli minst två stycken, but still). Så oerhört smart. Tack vare detta påhitt kommer jag slippa byta skiva stup i kvarten och inte behöva klicka bort de tråkiga låtarna. Woho!

Det svåra kommer bli att begränsa sig. De skivorna som har i princip bara bra låtar då? Jag kan ju inte ha åtta låtar med från en skiva och bara en från en annan? Detta lär ta tid, kraft och ork. Men det är det bannemig värt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0