plåster, tack


Upptäckte att Blogg.se ÄNTLIGEN fixat en funktion så man kan göra tidsinställda inlägg. Det var på tiden! Så jag kände mig ju tvungen att testa. Egentligen skriver jag detta 2010-10-30 kl. 20.10, sicke bus!


Fresh va? Adina fick i fredags vara min försökskanin så jag kunde öva på att göra halloweensminkningar. Gick sådär. Om man tänker att det var första gången jag gjort nåt liknande var det väl inte heeeeeelt panikdåligt. Men särskilt bra blev det ju inte heller. Galet skoj dock! Mysigt sirap-karamellfärg-diskmedels-blod.

Nu är det "Så Mycket Bättre" på fyran och efter det är det filmen "Because I Said So" som jag velat se länge. Myskväll? M-hm.
carolina

Du kan du :)

2010-10-31 @ 10:51:40
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0