Day 10 - A song from a band you hate


Det är så tråkigt att länka låtar jag hatar. Skulle helst vilka hoppa över alla de rubrikerna, men jag tänkte att det är lika bra att ha det gjort så det inte dag 23-30 bara består av hatlåtar. Man måste ju blanda ut dom, liksom.

Det här är en jättesvår rubrik att välja låt på. Finns massvis av artister jag avskyr och band som inte är min cup of tea, men ett band som jag hatar? Såååå svårt! Till slut kom jag på en klockren kandidat - BWO. Dom har jag väl spytt galla över så länge jag kan minnas.

...och vinnaren i kategorin världens mest meningslösa och värdelösa skitlåt of all times är - TEMPLE OF LOVE!

Victoria

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 02:30:01
URL: http://djurförsäkring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0