en fin dag


Idag har det varit en himla fin dag. Så sjukt fint väder. Satt ute i den stekande solen i bikini hur länge som helst och lyssnade på musik och läste Snobben.

Jag har också fastnat i två nya serier idag - Hellcats och Pretty Little Liars, väldans tur att det är lov så jag kan ha hur mycket seriemaraton jag vill.

Mot kvällningen satte jag mig på balkongen inlindad i en film med laptopen på ett bord framför mig och en kopp te i ena näven och tittade på Pretty Little Liars. Så. Galet. Mysigt. Sen tog jag en paus under Körslagetfinalen och gick ut på balkongen igen när den var över och fortsatte serietittandet. Denna gången myste jag dock med en kopp varm choklad och marshmallows och tända ljus i lyktor bredvid mig. Ännu mysigare. Fram tills en gigantisk skalbaggesak/kackelacksliknande äckel drogs till ljuset och skrämde skiten ur mig. Då sprang jag in. Men det var fint så länge det varade!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0