Note to self


Kolla aldrig mer på läskiga filmer eller serier ensam i mörkret mitt i natten. Det kan nämligen bli rätt svårt att somna efteråt.

Detta upptäckte jag igår. Hade maraton av Pretty Little Liars i stort sett hela dagen och hade två avsnitt kvar på säsongen när klockan snart var 12 på natten. Ofta man kan vänta med upplösningen till dagen efter liksom? Klart jag var tvungen att se klart alla avsnitt. Big fat friggin mistake. Det var asläskigt. Pinigt egentligen, men jag satt och var asrädd. Skräckblandad förtjusning! Det som suger är att jag måste vänta till sommaren innan säsong 2 börjar. Fast jag ska väl vara glad att jag slipper vänta till hösten i alla fall. Jag lånade första boken i serien så länge, får se om jag faktiskt orkar läsa den också.



Jag måste se om serien och leta detaljer jag missat och hitta på egna teorier om vem som är mördaren och vem som är "A". Måste!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0