tjena lena


Här var det dött! Quick update:
- Jag har börjat kolla på Skilda Världar (och dör åt hur sjukt mycket nittital det är + vad hemskt dåliga skådisar som spelade, gälet kul är det!)
- Min och Linas receptbok har kommit från tryckeriet (forstakakhjalpen.se, ehehe)
- Jag och Camilla funderar på att söka till en bageri- och konditoriutbildning till hösten
- Jag har hittat världens bästa tidsfördriv sen jag återupptäckte tarzanspelet - Ultrastar! Som Singstar fast till datorn, helt gratis och man kan lägga in egna låtar. Awesome!

Dessutom har jag busat massor med min lilla Stina.


Nu ska jag fortsätta kolla på Hannah Montana. Disney Channel äger. Det enda jag inte klarar av är när de tvunget ska dubba de otecknade serierna. Därför kan jag i princip bara kolla på kvällen efter kl19 när det är textat. Majs. Vilka problem jag har.
Alexis

Vilken underbar fotoblogg vännen! =) Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

2011-04-14 @ 16:43:08
URL: http://ekkis.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0