planering


En termin kvar. Vårterminerna brukar faktiskt gå snabbast tack vare alla lov och annat skoj som är utspridda över tidsperioden. Jag fungerar på det sättet att ju närmare jag kommer något jag längtar efter, desto snabbare kommer jag dit. Exempelvis är det många veckor kvar till sportlovet och det känns som en evighet i början och veckorna tar aldrig slut, men när man äntligen tagit sig till veckan innan lovet - vips var den veckan över! Det är nog därför jag tycker vårterminerna är över så snabbt, eftersom jag har så många stolpar under perioden jag längtar till så jag behöver inte vänta särskilt länge på varje punkt.

Enda kruxet är att det troligen blir hejdlöst stressigt på pluggfronten. Jag måste försöka orka, bara en sista termin.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0