herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregud (a la ranelid)


Hade kirrat te, kokat kola och hällt upp ostkrokar inför Mellofinalen. Slutade med att teet kallnade, åt cirka en ostkrok och smaskade i mig kanske fem kolabitar. Var för nervös för att göra något annat. Jisses, thank god att jag tittade på finalen ensam så jag slapp skämma ut mig.¨

RÄTT LÅT VANN!!!!! Kan på riktigt bara minnas ett år det hände de senaste tio åren och det var 2006 med Evighet. Alltså det har inte vunnit DÅLIGA låtar de övriga åren, men mina personliga favoriter vann inte. Men ja, PLÖTSLIGT HÄNDER DET! Sinnessjuka siffror också. Loreen fick alltså ca 670 000 röster?! Eric vann med ca 310 000st ifjol. Dannys "Amazing" fick ca 450 000 röster, alltså fick även den sjukt många fler röster än "Popular".

Summa summarum: skitbra programledare OCH absolut jätterätt låt vann. Det känns nästan lite för bra för att vara sant. Fattas bara att Loreen vinner i Baku så blir 2012 mitt favoritår någonsin eller nåt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0