cookie monster


Nu läll, har mamma och jag bakat smaskiga american cookies. Längesen sist nu. Tre plåtar blev det. Inte så pjåkigt. Kommer dock ta slut just like that, jag är nämligen ett kakmonster. Uu, har ont i magen, ja.





Smarrigt. Ska gå och ta en till eller två innan jag packar ner allt i burkar. Plus ett stort glas kall mjölk. Woah baby.
Måste försöka orka duscha också. Men känns så jobbigt att ställa sig i duschen såhär sent. Kanske går upp tidgt imorgon istället, dock brukar jag vara så seg på morgnarna. Hua. Men bebis kommer troligen hem imorn, kan ju inte se ut på detta viset vid första mötet heller.

Var hos Rebecca tidigare idag. Satt på hennes altan och stekte i SOLEN, inte klokt! Enda dan på länge det kommer vara finväder antar jag så det gäller att passa på.

Nu så ska jag sega lite.
Tjing
Julia

Jag vet faktiskt inte vart vi fått tag på dom måste jag säga. Jag hittade dom i en låda å tänkte att dom här kan ju vara kul att använda, haha :)

2009-08-05 @ 17:03:17
URL: http://fahlstromjulia.blogg.se/
Hannan

svar: åh, ja! tycker precis, likadant!

2009-08-05 @ 21:55:44
URL: http://musikpolis.blogg.se/
linnea

Hej ! Jag har veckans outfit på min blogg just nu. Såhär går tävlingen till :

du anmäler dig i ett inlägg och när så många har anmält sig går jag igenom

bloggen och läser om den och tar ut finalisterna. Dom som har gått vidare

laddar upp en bild på sin blogg och på sin outfit sen tar jag bilden och lägger

in i min blogg och en får ni andra rösta. den som vinner blir länkad i varje inlägg

i en vecka. puss

2009-08-06 @ 00:37:12
URL: http://linneaslifee.blogg.se/
linnea

Hej ! Jag har veckans outfit på min blogg just nu. Såhär går tävlingen till :

du anmäler dig i ett inlägg och när så många har anmält sig går jag igenom

bloggen och läser om den och tar ut finalisterna. Dom som har gått vidare

laddar upp en bild på sin blogg och på sin outfit sen tar jag bilden och lägger

in i min blogg och en får ni andra rösta. den som vinner blir länkad i varje inlägg

i en vecka. puss

2009-08-06 @ 00:37:13
URL: http://linneaslifee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0