morsdagspannkaka


Här ligger jag med ont i magen och använder datorn som värmekudde, så jag tänkte passa på att lägga upp lite morsdagsbilder i samma veva.

Adina och jag fick för oss att laga american pancakes till mamma medan hon var på möte. Efter det stack vi till mormor och träffade syskonen Mårtensson. Mysigt värre!


Steka pankis.

Gott.


Blåbär och sirap, smarr.


Väntade i bilen på resten av familjen när vi skulle åka till mormor.


Extra somrigt med mormors olika blommor i alla rabatter!


Goding! Men lymla arg jag blev på mig själv att jag inte lärde mig hur reflexskärmen fungerade innan jag tog det här kortet och det kortet på Gabriel nedanför, blev alldeles för mycket storande skuggor...


Mr. Fotogenisk

Observera att jag inte lade upp en enda bild på Stina. Helt otroligt. Men de flesta blev suddiga, inga höjdarbilder. Däremot kommer jag lägga upp lite före och efter reflexskärm-bilder på henne snart tänkte jag, hehe.

Adjö
- h. ståhl

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0