photopop


Har kollat på Lotta på Bråkmakargatan två morgnar i rad nu, tack tv4. De som säger att Astrid Lindgren var överskattad ska få stryk. Jag satt då och fnissade mest hela tiden, jag. Och imorgon (tekniskt sett, det är faktiskt väldigt vääääldigt tidigt på söndagmorgonen just nu) tar jag mitt pick och pack och drar mig till varmade breddgrader - Stockholm. Så gälet mysigt. Måste sluta bygga upp mina förväntningar nu, kommer säkert bli jättebesviken om jag fortsätter på detta viset.

Har suttit och redigerat massa bröllopsbilder idag också. Vet inte hurvida jag får lägga upp bilder på brudparet och andra bilder från festen och vigseln, men jag kan ju alltid visa lite smakprov på kusinbilder jag lovade mormor att ta i samma veva som hon ska få sen. Håll till godo!




Snark, sova, nu. Gonatt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0