fredagsmys deluxe


Min och mammis beställning från Tefrossa.se kom idag och allt luktar gudomligt. Har testa två av tio teer. Alltså. De luktar så gotttt men jag förstår inte vad jag gör för fel, för hur länge jag än låter teet dra så smakar det ändå bara varmt vatten av alltihop? Blir vansinnig på mig själv. Samma sak med massa vissa andra teer jag har köpt på olika ställen. Ska försöka överdosera teblandning nästa gång. Mysko i alla fall.

Städade rummet så fint idag så jag slog mig ner framför tv-apparaten, tände lite ljus, drack te, åt digestive med min hemgjorda lemoncurd och såg på senaste Vampire Diaries. Fast jag måste lära mig att inte dricka te samtidigt som jag ser på spännande serier. Hög bränna-ihäl-sig-risk. Tur i oturen att det var mjölk jag drack den gången för några år sen när jag skvatt så mycket åt ett Medium-avsnitt att jag spillde mjölk över hela mig och soffan.

Ja, vad ska jag säga mer. Skandal att Linni är kvar i Idol, gud vad glad jag är att jag har Psych, The Office och Community som bästa kompisar medan jag är hemma och arbetslös, hjälp av nervig jag är över att jag gamblat och beställt hem en vinterjacka för dyra pengar som jag inte riktigt vet hur den ser ut... osvosvosv.

Adios så länge!
Emellia

Hej,

Jag har själv gjort samma sak, Hur fick du bort den hemska lukten av sur mjölk?

Har hört att man kan spraya med vinäger, men ger det fläckar?

2011-12-02 @ 14:04:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0