morr


Jag bli ju så lack. Har försökt att flytta gamla blogginlägg och tjottahejsan till wordpress men det funkar ju inte. Vettekatten om det känns så himla värt att byta till wordpress och börja om från början heller.

Som grädde på moset är "hannastahl.wordpress.com" reserverat också. Det finns ingen blogg när man går till den sidan, men namnet är reserverat. Blir man vansinnig? Japp. Så nu har jag bara min gamla wordpressblogg jag skapade för hundra år sedan vid namn "tant järn" eller alternativt en ny med namnet "stahlhanna".

Vad tusiken ska jag göra då? Jag orkar inte ladda upp bilder en och en längre. Dessutom måste jag lägga in <br>-taggar nu för tiden för att göra radbrytningar istället för att klicka på en vanlig himla enterknapp. Jag pallar inteeeee.

Help.

(Har mixtrat lite på min gamla wordpressblogg nu och tänkte undersöka sidan en period för att se hur jag trivs. Hm.)
johanna

SVAR: hihi ja jag har med fastnat för Hart of dixie, den är så himla mysig och jag gillar verkligen Rachel Bilson i rollen! :D



Du borde se den! de är bara kolla på den typ när de börjar bli mörkt ute ;) vid 18:00 tiden kanske hihi



Nee jag har faktiskt inte sett någon av dom, men ska kanske kolla in dom! :D

2011-10-23 @ 15:43:08
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/
Jessica

Kan man ladda upp flera bilder i taget på wordpress? Jag börjar bli galen på att behöva ladda upp dem en i taget på blogg.se!

2011-10-23 @ 18:00:17
URL: http://litesocker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0