godmorgon


Typ varje dag käkar jag lyxrost med ost och lemoncurd och dricker oboy eller te till detta. Har svårt att tro att jag nånsin kommer lessna på denna kombo.

I förrgår bakade jag kladdkaksmuffins med vitchokladbitar i, hallonfrosting och en liten blomma av vit modelleringschoklad. Har bara bakat två gånger tidigare år så det var la på tiden!

Vet inte riktigt av syftet med detta inlägg är förutom att jag ville bevisa att jag faktiskt använt kameran åtminstone två gånger i år hittills.

I övrigt är jag trött och sur. Såg fram emot att se Grammy Awards som jag spelade in inatt, men självklart lyckades jag spela in på fel kanal så bandet är proppat med svartvit film från TCM istället. Försöker få till nån ny, flashig design till bloggen i photoshop men allt blir fult. Tur jag har Parks & Rec, bör få mig på bättre humör. Gonatt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0