kass


Vad kass jag är, jag har inte sett en endaste sketen film denna vecka. Vettekatten om jag kommer orka eller hinna heller. Jag är för inne i Parenthood och Mello 2012 för att prioritera film just nu. Därför tar jag nog en paus denna vecka och återkommer nästa lördag med en update istället. Kan hända att jag ser någon film den här veckan, men isåfall skriver jag inte om den förrän nästa vecka. Sorry, Adina (hehehehe).

Däremot kommer ni inte slippa undan mitt mellotippande. Förhoppningsvis tippar jag redan imorgon när jag sett 60-sekundersklippen från repen på SVT:s hemsida, men är klippen för dåliga och korta för att uppfatta ungefär hur låten går så väntar jag nog till lördag när studioversionerna dyker upp på hemsidan istället. Fast skulle ju kännas roligare att ha torsdagar som mellodag och lördagar som filmdag istället för att ha båda på lördagarna.

Apropå ingenting men så här såg det ut i Santa Monica när alla brände sig i solen lagom till att vi skulle flyga hem.

Hur som helst är jag så sjukt peppad på mellostarten just nu. Ända sen jag fick reda på att Loreen skulle delta i år igen har jag varit så hysteeeeeriskt nyfiken på hur årets låt går (är fortfarande vidrigt bitter över att världens bästa "My heart is refusing me" inte ens gick till Globen när den egentligen borde vunnit hela spektaklet), och idag när jag läste Schlagerprofilernas omdöme längtar jag bara ännu mer. Sen läste jag dock en tippning av en GP-journalist som trodde att Loreen inte ens skulle röstas vidare till andra chansen. Då blev jag nervös.

Also, hur kommer det sig att jag inte upptäckt lemoncurd förrän nyss? Det är ju dundersmaskigt! Det enda jag levt på idag är te och lyxrost med lemoncurd och ost. Omnomnom.
Älgkorv

Lemoncurd är the shizzle i London. Har större utbud än honung på stormarknaderna. Har aldrig provat - britter har usla smaklökar.

2012-02-02 @ 09:37:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0