Tweet tweet


Firar tydligen enmånadsjubileum på Twitter idag, grattis till mig! Tekniskt sett har jag haft kontot i något år men inte använt det förrän tjugonde januari i år. Jag som alltid hånat Twitter och tyckt det varit så överhypat, och nu sitter jag här och refreshar flödet cirkus en gång i minuten. Hatar mig själv lite. HÄR FINNS JAG i alla fall.

För övrigt har 60 sekunders av Lisa Miskovsky och Charlotte Perrellis mellolåtar läckts idag. Var ju tvungen att tjuvlyssna. Gillar Lisas, det är liksom en RIKTIG låt, men jag tror knappast det är nån Globenvinnare. Och attans, Charlottes låt låter faktiskt rätt bra. JAG SOM HOPPADES PÅ FLOPP! Hur som helst hoppas jag att svenska folket inte gör om misstaget att skickar henne till Eurovision (jo jag är medveten om att hon tog hem spektaklet -99, men det var ju en halv evighet sen också). Orkar inte. LOREEN TILL BAKU 2012, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0