Schlager och Coop-tanter


Idag tog jag upp min kamera för första gången i år. Helt otroligt! Tog med den på promenaden till Coop också, men när jag tog fram den ur väskan och tänkte fota skogsgången mellan lägenheterna och Coop som jag tycker är så himla läskig att gå på (känns som taget ur en Beck-film att gå där, särskilt när det är mörkt ute) insåg jag att minneskortet var kvar hemma. Jippie!


Kolla in min fina samling! Saknar bara 2008 och 2009, men dom ska väl gå att hitta billigt nånstans. Sen tror jag att CD1 från 2005-samlingen är kvar hemma i byn. Attans.

I övrigt är jag lite lack över att jag gick runt på Coop i evigheter för att hitta nån Coop-tant som kunde hjälpa mig att kolla priset på OBH Nordicas Supreme Kitchen Machine. Såg att det fanns en sån kvar, dom har slutat tillverkas nu men jag har länge velat ha en. Tänkte att åh, har dom bara en sån kvar och de har tagit in den nya maskinen i sortimentet borde den gamla vara billig! Så när jag till slut hittade en Coop-tant som kunde hjälpa mig så visar det sig att den kostar 2400?! Hade kostat 2999kr, kostade nu 2400. VILKET KAP! Not. Dom säljer liksom den nya bättre och snyggare versionen för 2500kr. Blev lite putt så jag köpte lite tröstgodis istället.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0